Dodanie, implementácia a prevádzkovanie informačného systému pre kontinuálny dopravný monitoring a automatizované vyhodnocovanie dopravnej záťaže v mestskej časti Bratislava Lamač

15.07.2020

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb pre zber a spracovanie údajov o doprave v mestskej časti Bratislava Lamač. Súčasťou dodanej služby je dodanie, inštalácia a prevádzka technológie pre zber, spracovanie a vyhodnotenie dopravy motorových vozidiel vchádzajúcich do a vychádzajúcich z urbanistickej zóny s prevládajúcou funkciou bývania na území mestskej časti Bratislava Lamač a motorových vozidiel prechádzajúcich po Hodonínskej ceste medzi priesečnou križovatkou Lamačská cesta – Harmincova a okružnou križovatkou OK5 Bory.

Výzva na predkladanie ponúk - monitorovanie dopravy (PDF)

Príloha č. 1 - Návrh na plnenie kritéria doprava (DOCX)

Príloha č. 2 - Vyhlásenie uchádzača doprava (DOCX)

Príloha č. 3 - Mapový podklad doprava (PDF)

Príloha č. 4 - Požiadavky na expertov doprava (PDF) 

Zápisnica z vyhodnotenia ponúk Doprava (PDF)

Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.