Fungovanie Klientskeho centra od 8. marca

05.03.2021

Klientske centrum Lamač od 8. marca obnovuje - za zvýšených hygienických opatrení - poskytovanie svojich služieb v pracovných dňoch nasledovne:

Pondelok  8:00 – 18:00
Utorok 8:00 – 14:30
Streda 8:00 – 18.00
Štvrtok 8:00 – 14:30
Piatok  8:00 – 14:30

Prezenčné konzultačné hodiny zamestnancov odborných útvarov sú pozastavené. Na prípadné konzultácie na diaľku využite elektronické kontakty uvedené tu. Centrum sociálnych služieb Lamač v budove Zdravotného strediska na Malokarpatskom námestí 2 obnovuje - za zvýšených hygienických opatrení - poskytovanie služieb v pracovných dňoch nasledovne:

Pondelok  8:00 – 12:00 a 13:00 – 18:00
Streda 8:00 – 12:00 a 13:00 – 18:00 

V naliehavých prípadoch kontaktujte v čase úradných hodín telefonicky:
Klientske centrum Lamač pre všeobecné informácie

  • 02/647 80 065

Senior linka Lamač pre krízové sociálne situácie

  • 0951 277 384

Dispečing Lamač - slúži ako pohotovostná linka pre núdzové situácie

  • 0948 337 317





Fungovanie Klientskeho centra od 8. marca

Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.