Klientske centrum Lamač

S pracovníčkami klientskeho centra sa stretnete vždy, keď potrebujete niečo vybaviť. Sú osobami prvého kontaktu, ktoré vám vedia zodpovedať množstvo otázok. V uplynulom období sa na tomto oddelení udiali veľké zmeny, vďaka ktorým by sa malo v budúcnosti čo najviac približovať svojou profesionalitou a poskytovaním služieb, ako aj svojim dizajnom, bankovému retailu. „Dostali sme sa k vybavovaniu čo najväčšieho množstva požiadaviek na jednom mieste a k profesionálnemu prístupu. Ešte nie sme v cieľovej stanici, ale zavedením jednotných štandardov, komunikačnými tréningami a krajším prostredím sa k nej približujeme. Okrem toho musíme dať do našej práce aj niečo viac, teda aby  tu klient nezažil len obyčajný úradnícky prístup, ale aby odchádzal s naozaj dobrým pocitom a o to predovšetkým ide,“ hovorí vedúci Oddelenia vnútornej správy, právnych, klientskych a sociálnych služieb Tomáš Pénzeš. V klientskom centre sa zaviedli aj priateľské a ústretové hodiny. V pondelok a v stredu sú vám zamestnanci k dispozícii nepretržite od 8:00 do 18:00.

Klientske centrum Lamač zabezpečuje tieto služby:

  • podateľňa, 
  • overovanie listín a podpisov, 
  • ohlasovňa pobytu, 
  • pokladňa a platba POS terminálom,
  • parkovanie, 
  • poskytnutie základných informácií




Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.